Thursday, October 7, 2010

رویای صادقه


دیشب تو خواب بابام بهم گفت:"پسرم بهت افتخار می کنم".....از اون موقع بود که دیگه تصمیم گرفتم  قبل از خواب آبجو نخورم

4 comments:

  1. امیرجان واقعا همه ما در خواب و بیداری به تو افتخار می کنیم.

    ReplyDelete
  2. همتون رو از ته دل دوست دارم بچه ها...چقدر لطف می کنید کامنت می ذارید برای من،واقعا عمیقا از شما تشکر میکنم...دستتون درد نکنه

    ReplyDelete