Thursday, December 23, 2010

یلدا
زره پوشان بی رمق
مرثیه ی بی زوالِ زایش الهه ی ما را باز می خوانند...
و من می دانم
که در پَسِ انتهایِ افسونِ یلدای امسال
تنها  اشک های ماست
که می ساید
تنِ گره گره ِ دی ماه را


امیر بهادر طاهری
30 آذر 89
12:53 شب

4 comments:

  1. امیرجان ذهن خلاقی داری و اندیشه و خیال در تو در اوجش ثقرار دارد.همواره موفق تر از پیش باشی عزیز دل.

    ReplyDelete
  2. بی نهایت زیبا با شکوه و بی مانند است

    ReplyDelete
  3. علی آقا خیلی لطف دارین....ممنونم ازتون

    ReplyDelete
  4. امیر عزیز و دوست داشتنی،به تو و واژه های با شکوه تو افتخار میکنم

    ReplyDelete