Wednesday, September 29, 2010

سایه ای بلندتر از سال ها(تقدیم به استادم علیرضا توانا)



در اشتیاق روزهای بارانی
- روز هایی که نخواهند آمد -
در غروبی بی رمق
آه می کشم؛
من...
جاده...
قدم های بی صبر....
و سایه ای
که سالها از من بلند تر است

                                                                                امیر بهادر طاهری
                                                                                                         پنج شنبه 8 مهر 89
                                                                                                               1:38 بامداد

3 comments:

  1. امیر جان واقعا تو مجمع البحرینی، جایگاه به هم پیوستن اندیشه و خیال. شعرت بسیار زیبا و عمیق است. همیشه موفق و سربلند باشید.

    ReplyDelete
  2. امير جان حال و هواي تو رشك برانگيز است . شعرت بسيار پرشور است

    ReplyDelete
  3. به استادتون تبریک می گم که چنین شاگردی تربیت کرده واقعا عالی بود

    ReplyDelete